Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La Base Pizza Amersfoort. Meer weten? Ontdek meer
Laura
22 jun 2026 om 23:01
Ik vond de pizza's al erg koud helaas. Verder was mijn opmerking (over toegang via de zijkant en alvast het snijden) niet gelezen. Lekkere pizza's, maar niet voor bezorgen, gewoon in het restaurant.
Jelmer
20 jun 2026 om 10:05
50 euros for 3 pizzas is unreal. Price vs quality is way off! Extra ingredients are expensive but you nearly get non of the added ingredients on you pizza. Such a money grab! Would not order again. Don’t recommend to a friend.
Doortje
19 jun 2026 om 20:02
Amazing
Mirjam
17 jun 2026 om 18:30
Goed van smaak maar helaas koud en op sommige puntjes verbrand. La Base is mijn favoriete pizzeria maar wellicht geschikter om ter plaatse te eten.
Es
14 jun 2026 om 21:33
Beste pizza die ik oooit heb gegeten/ beste pizza van Amersfoort! Ik at een pizza napoletana.
Laima
14 jun 2026 om 11:12
Delicious :)
Romke
9 jun 2026 om 17:41
Beste pizza die ik in jaren gegeten heb!
Doortje
8 jun 2026 om 19:17
Alles top!
Ivan
7 jun 2026 om 18:13
Best pizza delivery in Amersfoort!
anita
7 jun 2026 om 17:38
Goed verpakt is snel. En super lekker. De beste pizzeria
Niels
2 jun 2026 om 17:59
Dit is de meest authentieke Italiaanse pizza die je in Nederland kan krijgen. goeie en frisse tomaten smaak, geen Nederlandse kaas, heeerlijk!
Yvonne
28 mei 2026 om 20:35
Pizza was op zich goed van smaak maat karig belegd. De bodem was lekker dun maar slap en vochtig terwijl de rand te dik en niet helemaal gaar was.